Tuesday 1 September 2020

Top Ten Tuesday:Books I Loved but Never Reviewed

sumber: goodreads diedit oleh www.donutandcupcake.blogspot.com
Helo.
Salam sejahtera dan selamat bertemu kembali.

Kali ini saya akan membawakan topik  Top Ten Tuesday (TTT) yang bertajuk Books I Loved but Never Reviewed.

Secara ringkasnya,  TTT ini menyenaraikan 10 perkara berkaitan dengan buku pada setiap hari selasa.Idea asal TTT boleh dibaca di sini.
Saya pasti para pembaca turut mempunyai buku-buku menarik yang pernah dibaca tetapi tidak dibuat review.

Begitu juga saya.Kadang-kadang kekangan masa menyebabkan saya tidak sempat membuat review tentang buku menarik yang pernah dibaca. Walaupun saya cuba mencatat poin penting untuk ditulis tetapi hanya pada awal pembacaan sahaja.Akhirnya saya teruskan bacaan tanpa membuat apa-apa catatan.Akhirnya apabila ingin membuat review saya sudah lupa poin penting yang ingin dikongsikan.

Selain kekangan masa, kadang-kadang rasa malas untuk mengemaskini blog juga merupakan punca saya jarang membuat review buku.

Baiklah jadi hari ini saya akan kongsikan 10 tajuk buku yang pernah dibaca (ada yang sudah lama dibaca) tetapi tidak dibuat reviewnya.

1.Maia (Pasha)
2.The Sleeping Beauty Murder (Mary Higgins Clark & Alafair Burke)
3.Projek 238 (B.H.Amir)
4.The Cinderella Murder (Mary Higgins Clark & Alafair Burke)
5. More Trouble in Trebizon (Anne Digby)
6. Shhh... Rahsia(TSea)
7.Love Lila(Rin Ahmad)
8.Spy Hati dari Chantilly(Mazni Aznita)
9.Where Rainbows End (Cecelia Ahern)
10.Evil Under The Sun (Agatha Christie) 

No comments:

Post a Comment