Saturday 13 February 2016

PESTA BUKU ANTARABANGSA KL 2016

Sumber : Google

Catatan pertama untuk tahun ini.  Bagi pencinta buku pasti tidak sabar untuk ke Pesta Buku Antarabangsa KL kali ini. Seperti tahun-tahun sebelumnya, saya selalu berazam untuk pergi ke sana. Tetapi azam tinggal azam. Faktor masa, jarak dan kewangan menyebabkan azam atau impian ini tidak dapat dipenuhi. Susah juga kalau nak pergi sendirian. Kalau ada rakan-rakan yang sama minat buku dan sanggup ke sana bersama-sama...Alangkah bagusnya. 

Kalaulah saya dapat ke sana, salah satu buku dalam wish list yang saya mahu beli :

sumber: Google
Kebetulan saya terbaca sinopsis novel ini di laman wab Jemari Seni. Satu perkataan yang menyebabkan saya tertarik dengan novel ini ialah perkataan hijrah.  Perkataan hijrah ini membawa maksud yang berbeza-beza untuk setiap individu. Ada yang ingin berhijrah lokasi, karier, hati, dan macam-macam lagi. Maaf, saya sudah melalut. 

Berbalik kepada PABKL16 kepada semua yang berpeluang ke sana, do enjoy yourself! 
Bye.





No comments:

Post a Comment